Subject: FW: Riigihangete korraldamise ja lepingute sõlmimise kord
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Maigi Ermel - TRKK" <[email-masked]>
Cc: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 09:58:07 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, August 8, 2025 7:46 AM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus info - KOHTUD 
<[email-masked]>; Tallinna vangla <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Tartu vangla <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Viru Vangla 
<[email-masked]>
Subject: Riigihangete korraldamise ja lepingute sõlmimise kord

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Riigihangete korraldamise ja lepingute sõlmimise kord

Registreerimise kuupäev: 07.08.2025

Registreerimise number: 56.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee